Tilausehdot

Tilausmuodot

Kestotilaajana saat lehden edullisimmin. Kestotilaus on voimassa toistaiseksi. Tilaus jatkuu automaattisesti kulloinkin voimassaolevaan kestotilaushintaan, ellei tilausta muuteta tai irtisanota kuukautta ennen laskutusjakson päättymistä. Tilaukset voidaan aloittaa mistä ilmestymispäivästä tahansa.

Maksaminen

Voit pyytää laskun joko paperisena tai verkkolaskuna. Tilaus laskutetaan yhdessä erässä, vuosi kerrallaan.

Ilmestymisajat

Tilitoimistossa ilmestyy kuusi kertaa vuodessa. Vuonna 2018 ilmestymispäivät ovat 18.1., 22.3., 23.5., 23.8., 18.10. sekä 5.12.

Tilauksen peruuttaminen

Tilaaja voi irtisanoa kestotilauksensa missä vaiheessa tilausta tahansa kuitenkin niin, että tilaus päättyy jo maksetun jakson loppuun. Tilauksen voi peruuttaa kirjautumalla sisään omille sivuille ja tekemällä peruutuksen siellä, puhelimitse numeroon 09 685 0570 tai sähköpostitse osoitteeseen tilaukset@taloushallintoliitto.fi.

Henkilötietojen käyttö

Nimi- ja yhteystietoja voidaan käyttää ja luovuttaa Taloushallintoliiton viestintä- ja markkinointitarkoituksiin. Voit halutessasi kieltää käytön ilmoittamalla siitä Tilisanomien tilaajapalveluun osoitteeseen tilaukset@taloushallintoliitto.fi.